Hudební "Phantom of the Opera": recenze, hodnocení

Hudební "Phantom of the Opera" - je legendární a světově proslulé dílo skladatele Andrew Lloyd Webber. Za téměř 30 let působí na lešení světového divadla, a nyní se konečně dostal do Ruska. V roce 2004 celovečerní film byl natočen v muzikálu. Základem hudební historie je kniha francouzský spisovatel Gaston Leroux "The Phantom of the Opera." Recenze jsou k dispozici ve velkém množství a na knize a divadla a filmu. Seznámil se s nimi bude užitečná pro ty, kteří předtím, než číst knihy, sledovat film nebo navštěvovat výkon, raději slyšet názory těch, kteří četli všechno a všechno vypadalo. A pro ty, kteří jsou zvyklí dělat vše první vlastní názor, bude to zajímavé porovnat své zkušenosti s dojmy z jiných. A tak, i ostatní mohou dát radu: Ujistěte se, číst, vidět a navštívit. „Fantom opery“ je rozhodně stojí za pozornost.

Gaston Leroux nové

Fantom recenze Opera rezervace

Román "The Phantom of the Opera" byl propuštěn v roce 1910. Píšu knihu inspirovanou největším pařížským divadlem autorově ve světě "grand Opera", Leroux byl schopný navštívit své sklepy, kde, jak tvrdí, bylo zjištěno, že kostru podivného tvaru lebky. Od zaměstnanců divadelní spisovatel slyšel legendu o muži, který žil v divadle, byla ošklivá a neopětovaná láska jedna z hereček. Říkalo se, že zemřel z lásky, a nyní jeho duch obchází divadlo. Je to legenda, a stal se základem pro knihu. Gaston Leroux tvrdil, že hrdina románu vlastně existoval.

„Fantom opery“ - knihy, přezkumy, které jsou velmi různorodé. Někdo napsal, že hlavní postavy - nešťastného člověka. Jiní se domnívají, že je darebák. Pro některé to ponuré příběh, pro ostatní - romantická. Proto, aby se vytvořila názor na román - to je lepší, aby si ho přečetli.

Děj muzikálu

názory a komentáře k filmu Fantom opery

Hudební událostí odehrávajících se v divadle "grand Opera", Protagonista - Fantom opery. Ale otherworldly bytostí je irelevantní. On je člověk ošklivý vzhled, skryl tvář za maskou a žije v suterénu divadla. On je vynálezce, skladatel, výtvarník, kouzelník, obecně génius ve všech jeho projevech. Duch v lásce s herečkou Christine, dává jí lekce zpěvu a snaží se dělat všechno, aby se stala hvězdou. O hlavní postavu muzikálu „Fantom opery“ reakce jsou zcela odlišné, ale většina z nich je zajistit, aby Duch - to je nejromantičtější darebák, protože všechny zločiny, které se zaváží ke divadla, ke kterému došlo ve jménu lásky.

Duch neukazuje Christine svou tvář a snažil okouzlit její hlas. Ale jednoho dne, ze zvědavosti, že podvede jeho masku ... Ta dívka se bojí, a Duch ve vzteku se mu zdálo, že by se to líbí, ale teď, když viděla, jak je to hrozné, je to nemožné.

Divadlo se objeví patrona - vikomt Raoul. Mezi ním a Christine propukl pocity, ale duch jde šílený žárlivostí a snaží se oddělit milenci.

Nejlepší hudební recenze Fantom operyPo nějakém čase, duch napsal operu „Don Giovanni“ a chce, aby se uskuteční v "grand Opera", Ředitelé se neodváží odmítnout ho. Hlavním úkolem je provést Christine. Raul je přesvědčen, že tato šance chytit duchy. Během vystoupení v podobě Don Giovanni na jevišti místo herce opustí samotného skladatele. Myšlenka chytit Phantom otočí tak, aby Phantom unese Christine a bere v jeho kobce, řekne jí, že teď bude s ním zůstat navždy. Raul podaří najít doupě Fantoma, že spěchá tam, ale spadne do pasti. Duch, Christine nabízí možnost volby - v případě, zůstala s ním, bude nechal vikomta kdyby Christine popírají mu vikomt zemřít. Zachránit život nevěsty, Christine souhlasí zůstat s duchy. Ale náhle pustí milenců, jak to nemůže udělat mizerný ten, který miluje sebe jako duch zmizí. Takto končí muzikál „Fantom opery.“ Recenze rusky mluvící publikum, kterému se podařilo navštívit nastavení v jednom ze zahraničních divadel, se shodují, že i když neznáte jazyk, ve kterém slaví muzikál, stále pochopit všechno.

Historie muzikálu

Recenze Phantom of the Opera

Myšlenka napsat tento muzikál objevil Webber v roce 1984, když se oženil s herečkou Sarah Brightman. Skladatel chtěl vytvořit rozsáhlý projekt pro ženy, ve kterém by mohla dát plnou hru na talentu a slávě. Sir Webber hudební scénář vytvořil sám. Textař Richard stát Árijců Stilgou a Charles Hart. umělec projekt - Maria Bornson, že patří k myšlence, že slavný lustr, padající, přehnala nad hlavami užaslých veřejnosti. Ona je také autorem duchů masek.

Díky geniální Webber a dokonale sladěné team „Fantom opery“ - je nejlepší muzikál. Přezkum „Fantom opery“, jednoho známého kritika John Simon nebylo příliš lichotivé, Simon kritizoval hudbu, libreta a hlavní ženskou roli. Ale většina názorů byly a jsou nadšení. Hru získal řadu ocenění a získal celý svět. Recenze muzikálu „Fantom opery“ existuje nejen pozitivní. Ale navzdory všemu, tato výroba porušil všechny rekordy a stal se nejvyšším grossing a LP.

Rozdíly Webber inscenací knih

V knize, duch znetvořený kompletní lebku a obličejová maska ​​pokrývá celou tvář, v hudební maska ​​pokrývá polovinu obličeje, jako kdyby masku a znetvořující obličeje make-up se bude vztahovat na celou tvář, nebude možné zpívat. V románu, duch má své jméno - Eric, ve jménu muzikálu je nikdy zmínil. Kniha má takovou povahu jako Percy, který byl přítelem duch a pomocníkem. V hudebním roli asistenta je přiřazen Madame Giry. Na konci muzikálu Fantom zmizí. A v knize tragičtější finále - Eric umírá neopětovaná láska. Recenze muzikálu „Fantom opery“ je nejvíce často zahrnují takové nadávky jako „magická“, „neuvěřitelné“, „fascinující“, „k mravenci“, „efektní“ a „musí vidět!“

Film 2004

Fantom Opery recenze filmu

V roce 2004 film „Fantom opery“ byl natočen na Webber muzikálu. Recenze filmu není v žádném případě jednotní. Filmová verze v některých aspektech liší od jeviště. Všichni herci ve filmu zpívat sami. Hodnocení a recenze filmu „Fantom opery“ je velmi rozporné: někteří umělci chválí někoho, naopak, není spokojen s jejich rabotoy- Někteří tvrdí, že film je nudný, a to je daleko od divadelní verzi, zatímco jiní věří, že film je perfektní. V tomto případě jsou všechny kritiky v souzvuku s názvem grand film „Fantom opery.“ Recenze obdivoval publika jsou k dispozici v mnohem větším množství než zklamaných recenze.

Příběh pokračuje

V březnu 2010, premiéra pokračování „Fantom opery“ s názvem „Láska nikdy neumírá“. Pokračování nemá nic společného s novou Leroux, jak příběh vypráví spisovatel, nelze pokračovat. Jak koncipovaný tvůrci Fantom a Christine se znovu setkali po 10 letech. Christine se stal slavný zpěvák, si vzal na Raoul, a porodila syna, který je synem duch. Meg se svým nejlepším přítelem promění nepřítele Christine, ona je v lásce s Phantom, a to trápí žárlivosti. Na konci hry Meg střílí Christine a ona umírá v náručí duchů. Pokračování nestal tak úspěšná jako „Fantom opery“, a byl podroben tvrdé kritice, ačkoli to je nyní představovat úspěch jede do Austrálie.

„Fantom opery“ na světě

Recenze muzikálu Fantom opery

Hudební „Fantom opery“ byl představen v 30 zemích po celém světě. Už to štěstí vidět a slyšet víc než sto milionů diváků. Po celém světě, muzikálu „Fantom opery“ vezme diváky reakce proti ohromující hudbu, nádherné přírodní scenérie, krásné kostýmy a talentované herce.

V původním výrobní šarže Christine Sarah Brightman zpíval, a první umělec role Fantoma stal Michael Crawford. V roce 2004 filmu hrát sedmnáct Emmy Rossum a Gerard Butler. Výročí představil v roce 2011 provedl roli Christine Sierra Bogges a Role Fantoma dal Ramin Karimloo.

„Fantom opery“ v ruštině

Na podzim roku 2014 v Moskvě, v Paláci mládeže, slavnostně a dlouho očekávanou premiéru světových děl. Ruský autor libreta byla Alexei Ivashchenko, který je známý pro ruské fanoušky muzikálech jako jeden z autorů muzikálu „Nord-Ost“. hudební Phantom of the Opera recenzeHra dělá jen první kroky na ruském jevišti, ale dnes to viděl a slyšel více než 100 tisíc diváků a recenze, hodnocení výkonnosti, „Fantom opery“ byl již v obrovských množstvích.

Ruská strana Kristin provést Tamara Kotova Elena Bakhtiyarova. Role Raoul se sólistou Sverdlovské divadla muzikálu Evgeny Zaytsev.

V roli Ghost herce svítí muzikály Ozhogin Ivan, jehož jedinečný hlas nenechá nikoho lhostejným. Sláva, stejně jako nejvyšší divadelní ocenění „Zlatá maska“ jeho role hraběte von Krolock v muzikálu „upír míč“ v St. Peteburge. Ivan úspěšně hrál stejný znak v Německu. Kromě role Fantoma Opery, herec hraje roli Woland při formulování Petrohradu Music Hall, nacvičovat hru hlavní postavu v muzikálu „Jekyll a Hyde“, se podílí na St. St-Petersburg divadle hudební komedie „hity na Broadwayi“, stejně jako v bodech Ruska i ze zahraničí. On je známý pro diváky jako Ernst Lubitsch a Mdivani Prince představil „Pola Negri“ jako Romashov v muzikálu „Nord-Ost“, jak Mankustrap „kočka“, a mnoho dalších rolí. Pro většinu ruského myuziklomanov byl skutečný dar pro jeho účast v muzikálu „Fantom opery.“ Hodnocení diváci říci, že Ivan Ozhogin - perfektní Ghost.