DSP-sporák: použití podlahových, rysy a recenze

Dnes získal popularitu DSP-hrnec: použití materiálu pro podlahy je velmi pohodlné. To je způsobeno několika důvodů, přičemž první z nich je absolutní ekologická kompatibilita, druhý - za nízkou cenu. Na jádrové desce výhradně přírodních surovin. Na působí jako pojiva minerály, neuvolňují během provozu jedů a stopových prvků, které jsou nebezpečné pro lidské zdraví. Další přísady lze identifikovat web dřevní štěpky, vodní, portlandský cement, stejně jako speciální přísady. Při výrobě těchto složek jsou spojeny a testovány kompresního stupně.vlastnosti CFB desek

Použití DSP pro sex

Dnes trim desky DSP podlahová plocha je docela běžné. Tento materiál se vyznačuje výbornými tepelně izolačními vlastnostmi, kromě toho může být použita za podmínek, které jsou charakterizovány vysokou vlhkostí. Po položení na desku bude nutné chránit nátěr odpuzující vodu nebo jejich směs. Plátno bude trvat delší dobu, protože to může vydržet těžká břemena. Podle toho, který flotace je v interiéru, je možné zvolit desku s více či méně působivý tlustý.

Navzdory skutečnosti, že má vynikající výkon charakteristiky DSP-sporák, Aplikace podlaha by měla být doprovázena souladu se všemi pokyny pro instalaci, teprve pak bude moci ponechat veškerou kvalitu materiálu. S touto deskou se můžete v krátkém čase udělat perfektní zarovnání povrchu podlahy. Použití tohoto materiálu může zkrátit dobu stavby. Paul získal robustní a spolehlivé, a náklady na výstavbu se značně sníží.DSP deska, že se na podlaze

Funkce DSP

Složení materiálu - hobliny 24%, 8,5% tekuté a 65% cementu, který poskytuje odolnost a pevnost desky. Kromě toho, mezi složek je 2,5% Typ hydratace nečistoty Vodní sklo a síran hlinitý. V závislosti na parametrech podlahové desky mohou být zvoleny, které mají rozměry rovné do 3200 x 1250 mm, zatímco tloušťka se může pohybovat mezi 10-40 mm. Avšak, v souladu s normami, deska může být vyrobena s jinými parametry, přičemž odchylka závisí na tloušťce.

Hustota a povrchové útvary

S ohledem na vlastnosti desek DSP, měli byste dávat pozor na hustotě, která by neměla přesáhnout 1300 kg / m2, zatímco vlhkost může být v rozmezí 6-12%. Pokud jsou vystaveny vodě po dobu 24 hodin web nesmí bobtnat více než 2%, a absorbují vlhkost na obrazovce desky může být přibližně 16%. Pevnost v tahu je 0,4 MPa.

Povrch materiál by měl být hrubý, a stupeň drsnosti bude mít vliv na zpracování mlecí metody. Je-li výroba prováděna v souladu s GOST 7016-82, drsnost desek je větší než 320 mikrometrů, ale struktura může být podroben mletí, a, je-li tato rychlost je do 80 mikrometrů.specifikace DSP deska

odrůdy DSP

DSP-vařič, jehož použití dnes, jak již bylo zmíněno, je stále populárnější, je vyroben na moderní zařízení v různých odrůd. To, například desky o tloušťce 4 mm,. Výsledný materiál byl není určena k výrobě broušení, který je pro jeho provádění způsobuje zvýšení nákladů. Více populární desky, které mají hladký ražení. Ve své struktuře jsou malé prvky, jehož velikost se zvyšuje směrem ke středu plátna. Při použití takového materiálu může dostat podlahu, která vypadá jako přírodní kámen. To je důvod, proč plátno po instalaci bez jakýchkoliv dodatečných úpravou.

Výhody DSP nad jinými materiály

Pokud jste se rozhodli, co podlahová krytina bude stanoveno: sololitu nebo DSP-hrnec, použití těchto materiálů pro podlahy, přesněji řečeno, jejich výhody kvalita, stojí za to zvážit podrobněji. Navzdory tomu, že na trhu pro moderní stavební materiály prezentuje velké množství desek pro opravářské práce, DSP lze považovat za vůdce. Tedy, v případě, že porovnání s DSP sololitu plátno plechu, první mnohem silnější. Kromě toho, cementotřískových desek deska má takovou kvalitu jako mrazu, což umožňuje použít tento materiál jako podlahové krytiny v domech, které nepůsobí na rok, ale pouze v teplém období.

DSP-sporák, žádost o podlahu, která je velmi populární, odlišný a odolnější vůči ohni, stejně jako působivé změny teploty. Kromě toho, že se nebojí škůdců, včetně houby, plísně, myší a hmyzu. Po položení DSP povrch může být ukončena na vlastní pěst - to může být malování, obklady, omítání atd. d. Pokud nevíte, jak na povrchu po položení podlahy, možná si myslíte, jako je tomu tak v případě tradičního dřeva. Podlahové z CFB potažených shumoizolyatora získat kvalitní index až 30 dB.CFB deska podlahy recenzí

Pokud budete potřebovat poměrně odolný povrch, je nutné zvolit DSP: cement dřevotříska stačí tyto vlastnosti jsou v důsledku skutečnosti, že webová - tři vrstvy, z nichž dva (vnější) vyrobené z třísek, přičemž na vnitřní člen z delších částic. To dává materiál pružnost, vysokou hustotu a tvrdost. Nebojte se, a že během provozu deskového oloupat.

přípravné práce

DSP-vařič, jehož aplikace je považován v tomto článku, je při práci s samořeznými šrouby ji používat. Lze získat pásu, který má tloušťku v rozmezí 1-1,5 cm. Jako drsný povlak je přípustné použít dřevo nebo betonové mazaniny. V případě, že nosníky jsou, pak můžete provést instalaci DSP a nad nimi. Doporučuje se řezaný materiál s jemným pilovým kotoučem. Tím se sníží množství prachu, vytvořený, a hrany jsou získány tak pečlivě, jak je to možné. List zpočátku pouze řez, dát na rovnou plochu, čerpání drážku. Dále pokolení musíte dát velkou část webu a méně pull na sebe. Požadovaná poloha desky musí být popraskané smyku.

V případě proces oprav obejde potrubní systém, prvek se stejným průměrem, promazat a opřel se o ně na správných místech destičky. To umožní identifikovat hrany pro řezání. Provedení operace řezání může být prostřednictvím „korunu“. Pokud je to nutné pro získání otvor, který má velké rozměry a má nepravidelné okraje, se doporučuje, aby řez, udržování po obvodu, a pak opatrně zatloukat výsledný čirý prvek.velikost DSP desek

Provedením značení

Před balení produktů, je třeba připravit listů, které se shodují s parametry místnosti. Z tohoto tkaniny vyložil, a poté, co jejich povrch je pokryt značení, aby bylo možné učinit správné řezání. Poté, co listy jsou přeměněny na špalky, by měly být rozprostřeny po celé místnosti a čísla - to bude eliminovat dělat chyby.

Funkce DSP, kterým se na podlaze

Předtím, než si dát na podlaze DSP, musí být cement dřevotřískové desky odstranit z místnosti, aby bylo snazší pracovat. Pokládka se provádí na lepidlo nebo šrouby, v závislosti na vlastnostech podkladu. Pokud je zamýšleno produkovat stohování s lepidlem, je výhodné provádět přípravu za použití Konstrukce mixéru, která vyloučí přítomnost hrudek. Nicméně, vrtačka s přílohou je třeba dát na malou hybnosti. Ručně k dosažení takového výsledku je nepravděpodobné, že uspět.Aplikace deska DSP

poskytování mezery

DSP-deska, reakce, které jsou obvykle jen pozitivní, mohou být položeny na podlaze po hlavní bude možné distribuovat lepidlo na drsný povrch základny. To by mělo být provedeno pomocí zubové stěrky. Při stohování těchto listů je nutné zajistit dilatační spáru, který by odstranil deformační pásy při změně jejich velikosti. Tvořený mezerou může být naplněna stejným adhezivní hmoty. Po podlaze místnosti zcela kobercem, je třeba ji nechat do sucha. Teprve potom můžete začít kterým se dekorativní povlak.

Technické charakteristiky DSP desek jsou takové, že je schopen nahradit betonovou podlahu. List je výhoda v tom, že váží mnohem méně řešení, vzhledem k tomu, dát mu jednodušší. Kromě toho se podlaha po dokončení práce se stává izolační vlastnosti a s potlačením šumu.Finish CFB board

Recenze DSP

Mnoho spotřebitelů dnes mluví velmi pozitivně o DSP. Zdůrazňují, že v tandemu s tímto materiálem není potřeba použít přídavný zdroj tepla a materiály s funkcí potlačení šumu, což šetří na údržbu.

DSP-sporák, recenze z nichž pouze pozitivní, oceňují za nízkou cenu. Spotřebitelé říkají, že i když nemají provádět mokré práce, které jsou doprovázené vysokými náklady na pracovní sílu. Při pokládání listů mistr se musí dívat pouze ve správné poloze čepele vzhledem k vodorovné rovině, protože listy se mít perfektní lineární rozměry. Kromě toho, kupující říci, že výběr DSP také proto, že je univerzální, protože mohou být použity nejen k vyrovnání podlah, ale také při výstavbě zdi, ploty, zdi, a další, včetně při výrobě nábytku, který vede velmi konkurenceschopnou cenu.

Kde jinde platí CFB desku za sex? Recenze stavitelů vedla k závěru, že tento materiál je často nutné, aby se vešly do areálu a v koupelnách. Je dokonale hodí pro toto. Některé nezkušení mistři říkají, že sporák je velmi křehká. Možná je to snad jediný záporný bod. Nicméně, toto tvrzení je pravdivé pouze v případě, že rukojeť je velmi nerozumné materiál.DSP kamna recenze

náklady DSP

Technické vlastnosti desek DSP přilákat zákazníky, stejně jako náklady na tento materiál. Cena bude záviset na možnostech tkaniny. To znamená, že deska 1250 x 2700 mm, což byl produkován v Rusku, je možné zakoupit za 675 rublů. Je třeba očekávat, že materiál je obecně prováděna v baleních, z nichž každá obsahuje asi 83 listů.

Rozměry DSP-deska, jak je uvedeno výše, mohou být různé. můžete vybrat parametry pro konkrétní místnosti. Je třeba vzít v úvahu účel objektu, jakož i intenzitu jeho užívání. Druhá okolnost musí být promyšlené, protože je vystavena nejpůsobivějších podlahové zatížení. Pokud tloušťka ležel talíř malou kancelář, kde vysoká propustnost, po chvíli vrchní nátěr bude vyžadovat opravy proces, který bude mít za následek nárůst nákladů.